sobota, 31 marca 2012

Zakupy, zakupy vol.2

Teraz przyszła pora na drugą część zakupów, z której jestem chyba bardziej zadowolona :)

Zapraszam do obejrzenia :)

1. Palety Sleek
Od dawna za mną chodziła jakaś :) zastanawiałam się nad Oh So Special i Au Naturel i niestety wzięłam dwie bo z żadnej nie chciałam zrezygnować :)
Oh So Special

Au Naturel

Jak widać Au Naturel przyszła już w nowej wersji bez kratki. Myślałam, że obydwie takie będą, no ale trudno. I tak są boskie :)

2. Bronzer W7 Honolulu
Mam już "podróbkę" 10 Benefitu z tej firmy, tylko bronzer, który tam jest ma za dużo drobinek więc chciałam spróbować z czymś bardziej matowym i padło na Honolulu :)



3. Pędzel Hakuro H13
Słynne jajeczko do bronzera i roświetlacza. Jest bronzer trzeba mieć go czym nakładać :)

4. Babydream Fur Mama
Czyli balsam do kąpieli o działaniu pielęgnacyjnym i relaksującym stosowany do ... zmywania olei :) Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

5. Fuss Wohl dezodorant do stóp
Tu nie ma co się rozpisywać :)

6. Bielenda, dwufazowy płyn do demakijażu oczu
Ponieważ tamten recenzowany TU skończył się, postanowiłam kupić jego brata z awokado i olejem palmowym i słonecznikowym. Działa tak samo :)

Uff to chyba tyle :) Jestem zakupoholiczkom :):)

Pozdrawiam, Kasiek :*

3 komentarze:

  1. dlatego go sprobuje na wakacjach, mysle, ze jak na wypad na rower czy rolki to moze byc w sam raz! :)
    [komentarz odnosnie mojej recenzji nt. kremu z alterry]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten puder ale trzeba uważac żeby z nim nie przesadzic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już zdążyłam zauważyć :) trzeba bardzo uważać

      Usuń

Please, make me smile and leave a comment :)