wtorek, 6 marca 2012

Eveline, Nail Therapy, Miękkie i zadbane skórki, Preparat do usuwania skórek

Witam,

dzisiaj recenzja zapowiadanego wczoraj preparatu do usuwania skórek marki Eveline.



Opis producenta: Profesjonalny preparat, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche, zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń. Żel do skórek zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową.
Zawiera olej z awokado, który pielęgnuje, wygładza i intensywnie je nawilża.

Cena: ok. 10 zł/12 ml

Moja opinia: Faktycznie działa. Moje skórki nie są moją chlubą niestety. Ale dzięki temu preparatowi nie muszę się już za bardzo wstydzić :) Producent zaleca trzymanie żelu przez 30 sekund, odsunięcie skórek patyczkiem a następnie dokładne umycie rąk. Ja żel trzymam odrobinę dłużej i nic mi się nie dzieję. Skórki, które narastają nam na paznokieć są ładnie zmiękczone i łatwe do usunięcia. Te wokół paznokci również. Żel jest bardzo wydajny, trzeba jednak uważać bo czasem za dużo wydostaje się opakowania. Dla podtrzymania efektu zaleca się powtarzanie zabiegu raz w tygodniu. Produkt naprawdę godny polecenia :)

Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)