piątek, 16 marca 2012

Cetaphil Moisturising Lotion MD Dermoprotektor

Specjalistyczny dermokosmetyk, który powoduje głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry.
Sprawia to jego unikatowy skład:

  • najwyższe wśród dermokosmetyków stężenie silnie wiążącej wodę gliceryny
  • olej z orzechów makadamia, który dostarcza skórze niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych
  • pantenol, który łagodzi podrażnienia i ułatwia regenerację naskórka
  • składnik antybakteryjny, który sprawia, że można go stosować w przebiegu trądzika młodzieńczego
Nie zawiera substancji drażniących i alergizujących.
Jest w wygodnej postaci balsamu, który łatwo się rozprowadza i nie pozostawia uczucia tłustości.


 Tyle od producenta, a jakie są moje odczucia? Zupełnie inne niestety. Od razu się przyznam, że nie zużyłam całego opakowania. Po pierwsze dostałam próbkę (dość dużą, bo aż 29 ml), po drugie działania skutecznie mnie zniechęciło do dalszego kontynuowania. Będę musiała oddać w lepsze ręce. A teraz szczegóły:

Opakowanie: nie znam pełnowymiarowego opakowania więc nie powiem nic na ten temat. Próbka zapakowana jest w miniaturkę pełnowymiarówki, ale z odkręcaną nakrętką. Plastik jest dosyć miękki, więc łatwo jest wydostać krem ze środka.

Wydajność: krem ma raczej wodnistą konsystencję, nie potrzeba dużej ilości, żeby nałożyć na całą twarz więc jest raczej wydajny.

Działanie: u mnie nie sprawdził się kompletnie. Zostawiał tłustą powłokę, która się lepiła i świeciła i nie wchłaniał się za dobrze. Nakładałam go rano i wieczorem. Zaraz po obudzeniu, gdy szłam do lustra, widziałam jedną wielką żarówkę. Moja cera bardzo w nocy się przetłuszczała przez ten krem i rano nie wyglądało to za dobrze. Pod makijaż również nie zdał egzaminu bo powodował świecenie. Nie wiem jaka była tego przyczyna, ale ten krem działał u mnie kompletnie odwrotnie niż obiecuje producent. Także muszę oddać go siostrze, która ma cerę normalną. Widocznie nie nadaję się do cer tłustych.
Na razie testuje Effaclar Duo. Mam nadzieję, że on okaże się lepszy :)



Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)