poniedziałek, 5 marca 2012

Nail Tek Foundation II i Nail Tek Intensive Terapy

Witam!

Dzisiaj post o kolejnym moim nowym nabytku a mianowicie zestawie Nail Tek. Po wielu pozytywnych opiniach i recenzjach postanowiłam sprawdzić co to za cudo :). Zamówiłam sobie podkład pod lakier i odżywkę do stosowania na lakier. Należy każdego dnia nakładać kolejną warstwę aż do ponownego wykonania manikiuru. Moje paznokcie są bardzo łamliwe, często się rozdwajają i nie rosną zbyt szybko. Mam nadzieję, że Nail Tek to zmieni :) Do wykonania dzisiejszego manikiuru użyłam:


-Eveline Professional Miękkie i zadbane skórki (w następnym poście recenzja)
-Patyczek drewniany
-Cążki
-Nail Tek Fundation II
-Lakier do paznokci H&M w kolorze Beige
-Nail Tek Intensive Terapy

Pierwsze wrażenia: podkład jest raczej rzadki, więc myślę, że będzie wydajny. Zaraz po nałożeniu wygląda jak bezbarwny lakier, ale po chwili (szybko wysycha) paznokcie stają się matowe i lekko zmieniają kolor. Niestety nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciu.

Moje paznokcie przed kuracją:


Gdy tylko zauważę jakieś postępy od razu wkleję zdjęcia :) Sama już jestem ciekawa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)