czwartek, 15 marca 2012

Zgrany duet :)

Czyli mowa o duecie z La Roche Posay: Effaclar Duo i Effaclar Żel.
Komplet można kupić w Superpharmie w promocji za 48,99 zł.

    Niestety moja cera nie jest idealna. Kilka lat temu leczyłam się Izotekiem i przez pewien czas miałam spokój z trądzikiem. Niestety problem powrócił i chwytam się czego popadnie żeby załagodzić jakoś problem. Niestety niewiele pomaga. Proste rozwiązanie-iść do dermatologa. Niestety to nie taki proste. Niedługo powstanie cykl opisujący moje wizyty u dermatologa, bo już straciłam cierpliwość do naszej służby zdrowia i postanowiłam się wybrać prywatnie. Wszelkie moje sukcesy i porażki z tym związane będą opisywane w osobnych postach.

    Krem Effaclar Duo używałam kiedyś  i z tego co pamiętam byłam zadowolona, więc korzystając z takiej promocji postanowiłam spróbować jeszcze raz. Recenzja pojawi się oczywiście w odpowiednim czasie :)
    Żelu używać nie będę gdyż zmywam się olejami, dostanie go koleżanka :)
   To tyle tej przydługiej historii :) Trzymajcie kciuki :)

Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)