czwartek, 8 marca 2012

Wibo So Matte Nail Polish

Niedawno kupiłam siebie nowy lakier do paznokci. Spodobał mi się kolor-ciemno granatowy z domieszką fioletu. I był (jest) to lakier matowy, a ja jeszcze nie wiedziałam, że nie lubię matowych lakierów :) A poradziłam sobie z tym nakładając odżywkę z Nail Teka na wierzch i już się ładnie wszystko błyszczało :) Lakier ma fajną konsystencję, troszkę gęstą ale przez to nie spływa z paznokcia. Może przez to później gęstnieć, ale narazie o tym nie myśle :) Całkiem przyjemnie nakłada się go na paznokieć. Na zdjęciach jest jedna warstwa, ale troszkę grubsza. Przy nakładaniu mniejszej ilości lakieru potrzebne będą dwie warstwy. Ja chciałam wykonać dzisiaj to szybko dlatego położyłam tylko jedną a porządniejszą. Lakier schnie według mnie bardzo szybko. Lewa ręka już była sucha gdy skończyłam malować prawą. Cena tego lakieru to około 5 zł, oczywiście w Rossmannie :)
Nie wiem jak z trwałością, bo jakoś się tym nie przejmuję :) Lubię zmieniać często lakiery. Zacytuję tu pewną wizażankę, której nicku nie pamiętam: "Życie jest za krótkie, żeby przez tydzień nosić jeden kolor paznokci!!!!!!!!!!!" :):)
Lakier polecam :)
A teraz zdjęcia. Niestety nie udało mi się zrobić takich jak chciałam, ale to przez aparat :(




Ps. Lakier będzie pasował do mojej torebki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)