środa, 7 marca 2012

Bielenda, 2-fazowy płyn do demakijażu oczu

Dzisiaj szybka recenzja na temat produktu do demakijażu oczu z Bielendy. Szybka bo nie ma za bardzo się rozpisywać. Albo produkt działa albo nie działa. :)


Ten produkt działa i z czystym sumieniem go polecam. Fazy dobrze się ze sobą łączą, chociaż szybko wracają do pierwotnego stanu ale to nie jest jakiś wielki minus :) Płyn dobrze zmywa nawet mocny makijaż, tylko że wtedy zużyjemy go troszkę więcej. Największym jego minusem jest właśnie wydajność. Nie pamiętam kiedy go kupiłam, ale jak za taką cenę (około 10 zł-może nawet mniej) godny jest uwagi. Zapach jest trudny do określenia. Mnie osobiście nie przeszkadza. (chociaż na opakowaniu jest napisane bezzapachowy-ja ten zapach wyczuwam).
Producent obiecuje wzmocnienie rzęs-ja takowego nie zaobserwowałam, ale krzywdy też im nie zrobił :) Płyn nie szczypie w oczy, zostawia troszkę tłustą warstwę, ale ja i tak później myję twarz więc nie jest to dla mnie problemem.  W opakowaniu znajduję się 125ml produktu.
Podsumowując: gorąco polecam! :) Ja na pewno kupię kolejne opakowanie :)

Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)