wtorek, 4 marca 2014

Essie Mademoiselle oraz Lovely Snow Dust. Duet idealny?

Tak jak obiecałam w poprzedniej notce, przychodzę dzisiaj do Was z dwoma odmiennymi lakierami, które postanowiłam połączyć w parę. Czy mi się udało? Oceńcie same :)


Essie Mademoiselle to bardzo delikatny, pół transparentny róź, który pasuje na każdą okazję i sprawia, że nasze dłonie wydają się zadbane.
Lovely Snow Dust to natomiast złoty piękny i nienachalny piasek.





Nikomu kto zna Essie nie trzeba mówić o ich cudownej trwałości. Mnie natomiast zaskoczyła trwałość i krycie lakieru Lovely. Na palcu mam tylko jedną warstwę a lakier pod koniec noszenia, czyli ok. 5 dni lekko starł się na końcówkach.



I co, podoba Wam się ten duet? :)

Buziaki, Kasiek :*

10 komentarzy:

  1. Jestem na TAK! :D Jak dla mnie ten piasek jest idealny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona efektem jaki daje :)

      Usuń
    2. Jest to mój jeden jedyny piasek (wcześniej wydawało mi się, że nie przepadam za tego typu wykończeniem) ale go uwielbiam :)

      Usuń
    3. Ciekawa jestem jak srebrny by się prezentował :)

      Usuń
  2. Pięknie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się połączenie bardzo podoba. Piaski z Lovely zrobiły furorę i mimo mojego uwielbienia do serii Pixie Dust od Zoya, żałuję, że nie sprawiłam sobie srebrnej i złotej wersji :) Mademoiselle natomiast na Twoich paznokciach wygląda genialnie. Ja również miałam okazję go używać, to jeden z lakierów, które zdenkowałam do ostatniej kropli :) Bardzo uniwersalny i dyskretnie upiększający paznokcie. Na pewno sięgnę kiedyś po niego znowu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-* muszę sprawdzić czy u mnie te piaski jeszcze są bo wydawało mi się, że gdzieś je jeszcze widziałam.
      Essie to taka klasyka :-)

      Usuń

Please, make me smile and leave a comment :)