wtorek, 25 września 2012

Mariza Lakier do paznokci nr 48

Witam, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić lakier do paznokci, który dostałam jakiś czas temu od firmy Mariza. Wystarczyło polubić ich stronę na facebooku, wybrać kolor i po krótkim czasie oczekiwania przesyłka była u nas :)
Ja wybrałam kolor nr 48.


A jak prezentuje się na paznokciach?
Zapraszam do obejrzenia:


efekt niezamierzony :)


I w morskiej scenerii:


Moja opinia:
Jak widać kolor na moich paznokciach a kolor na  przedstawionym wyżej wzorniku troszkę się różni. Na żywo jest ciemniejszy.
Sam lakier bardzo przypadł mi do gustu. Jego mała pojemność (5 ml) pozwala na zużycie lakieru do końca bez obawy, że nam np. zgęstnieje. Pędzelek jest odpowiedniej wielkości, wygodnie się nim aplikuje lakier. Przy odpowiednim nałożeniu wystarczy już jedna warstwa, ja jednak dla pewności pomalowałam dwie.
Trwałość nie jest zachwycająca, po dwóch dnia lakier zaczyna się lekko ścierać. Jednak przy dobrym Top Coat'cie powinien wytrzymać dłużej.
Ja jestem zadowolona i na pewno zamówię inne kolory. Za niecałe 5 zł myślę, że warto. :)

A Wy macie jakiś lakier z tej firmy? A może macie swoich ulubieńców z innych firm?

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Mam jeden lakier z Marizy, ale jakoś szału nie ma. Szybko się ściera. Twój kolor jest śliczny!

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak napisałam, nie jest zbyt trwały ale te kolory :)

      Usuń
  2. Szkoda że się tak szybko ściera, ale mała buteleczka jest na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na dobrej bazie powinien wytrzymać dłużej. Np na Seche Vite. Dziewczyny pisały, że bardzo przyśpiesza czas wysychania lakieru i dodatkowo wydłuża jego trwałość

      Usuń

Please, make me smile and leave a comment :)