czwartek, 7 lipca 2011

Zakupy czerwcowe 1 cz...

...będą jednocześnie moimi kosmetykami, których używałam w czerwcu najczęściej, gdyż zazwyczaj nie robię zapasów i staram się zużywać wszystko na bieżąco. Niestety będę musiała posługiwać się zdjęciami ściągniętymi z Internetu.
Na pierwszy rzut odżywka Alterra, Feuchtigkeits - Spulung Granatapfel & Aloe Vera, czyli nawilżająca odżywka z granatem i aloesem.
                                                                  źródło: wizaż.pl




Moje spostrzeżenia: odżywka jak najbardziej godna polecenia. Ma tylko jeden minus, ale o tym później :)
Moje włoski cudnie się po niej rozczesują, nie są obciążone i nie przetłuszczają się szybciej.Odżywka ładnie pachnie, jest gęsta i łatwo rozprowadza się na włosach, dość szybko się również zmywa. Bez zbędnego owijania w bawełnę jestem jak najbardziej za :) Tym wspomnianym minusem jest jej wydajność a raczej brak. Niestety, ale coś za coś. Kupiłam ją za 9 zł. Podaję jeszcze recenzję innych użytkowniczek tego produktu TUTAJ.

Opis producenta: W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.

Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil,Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne


 Druga rzecz to Essence Gel Eyeliner w żelu wraz z pędzelkiem.

 

Szukałam produktu, który nie będzie drogi, gdyż jest to mój pierwszy taki zakup, będzie dobrze się rozprowadzał i będzie trzymał się cały dzień. Trafiłam w 10 :D Używam go również na dolną powiekę  maluję malutką linie i rozmazuje ją po dolnej lini co daje ładny efekt :) Dodatkowo zakupiłam razem z nim pędzelek, który również dobrze się spisuje. Jest miękki, łatwo rozprowadza eyeliner.
Jestem zadowolona z zakupu i na pewno nie będzie to moje ostatnie opakowanie :)
Recenzje znajdziecie TUTAJ 

Kolejny zakup to BeBeauty Face Expertiv - Hydro Effect - micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu

Nie trzeba się chyba dużo rozpisywać na jego temat :) wszystkie kosmetoholiczki go znają. Ja miałam wobec niego wielkie nadzieje. Niestety okropnie się zawiodłam :(:( Nie wiem czemu, może źle się nim posługuję ale u mnie totalnie się nie sprawdza. Po umyciu nim buzi, przecieram twarz Biodermą i płatek jest brudny jakbym nic nie zmyła. O demakijażu oczu nie mam co myśleć, chyba że chciałabym straszyć oczami pandy. Trochę plusów: żel całkiem ładnie pachnie, skóra nie jest po nim ściągnięta, nawet ładnie nawilżona, ale niestety nie oczyszczona. żel jest również dość wydajny. Niestety nie spełnia swojego podstawowego zadania, dlatego nie kupię go więcej, a szkoda bo miałam nadzieję na tani a dobry makijażo-eliminator :):)
Zostawię go na ranne odświeżenie twarzy. 

Cdn...

1 komentarz:

  1. Miałam ostatnio kupić tę odżywkę, czytałam o niej sporo dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń

Please, make me smile and leave a comment :)