sobota, 30 lipca 2011

10 faktów o mnie

Trochę zmodyfikowana wersja Tagu 7 faktów o mnie :)

Zaczynamy bez zbędnych wstępników ;)

1. Początkująca Bloggerka ...:)
2. ... trochę niesystematyczna (drugi fakt o mnie), mam słomiany zapał, ale staram się z tym walczyć! :) 
 
 
3.Uwielbiam poznawać nowe smaki, patrzeć jak ludzie gotują cudowne i apetyczne dania i chciałabym tak samo, ale ja przecież tak nie cierpię gotować :)


4.Mam młodszą siostrę i młodszego brata, których w dzieciństwie chciałam udusić, ale teraz nie wyobrażam sobie życia jako jedynaczka.

5.Mam słabość do dużych pierścionków

6. Dość szybko się nudzę, na szczęście zazwyczaj rzeczami :) do ludzi się przywiązuje i to czasem jest zgubne :)

7.Mam chłopaka od 6 lat, czyli od moich skromnych 17 urodzin i nie mam pojęcia gdzie to wszystko zleciało :)

8. Jestem strasznie zapominalska :) jeżeli uda mi się coś fajnego wymyślić to szybko muszę to zapisać jeżeli zależy mi aby to zapamiętać. Przykład? Ten oto post :) wszystko starannie w pracy (ciii :)) sobie spisałam i teraz mam małą ściągę :)

9. Podziwiam najbardziej na świecie moją babcie. Najlepszy człowiek na tej planecie!

10. Moim rajem na ziemi są nasze polskie Bieszczady. Tego się nie da opisać czy opowiedzieć tam trzeba być a wtedy...  " Bieszczadzkie anioły, anioły bieszczadzkie- gdy skrzydłem Cię dotkną już jesteś ich bratem"

Wiadomo, że człowieka nie da opisać się w 10 małych puntakch, ale to taka mała cząstka mnie :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)