czwartek, 21 lipca 2011

E.L.F Mineral Booster

W dniu dzisiejszym przedstawię Wam opinię na temat jednego z trzech moich pudrów z Elf'a.
Jest nim wspomniany wyżej E.L.F. Eyes Lips Face, Mineral Booster

Przyznam szczerze, że gdy odkryłam wspólne zakupy na angielskiej stronie Elfa (www.eyeslipsface.co.uk) z dziewczynami z portalu wizaz.pl to chciałam zamówić wszystko :) Powstrzymałam się i wybrałam kilka produktów, w tym właśnie ten puder. Puder zamknięty jest w dość eleganckim opakowaniu z sitkiem, jednak nie jest w środku dołączony żaden puszek, dlatego musimy uważać gdy go otwieramy żeby nie wysypać niepotrzebnie produktu. Zapach jest dość przyjemny, taki typowo pudrowy. Jest on dość drobno zmielony, nie bieli twarzy. Ma lekki kolor, który nie zmienia jednak bardzo koloru skóry a delikatnie go ujednolica. Zaraz po nałożeniu go skóra wygląda ładnie, ale efekt nie utrzymuje się długo. Jest zmatowiona i satynowa (jak po wszystkich pudrach z Elfa) Efekt satynowy powoduje, że po dotknięciu skóry, jest ona dość "śliska" co jest lekkim minusem, gdyż żaden bronzer  i róż nakładany na puder nie rozprowadza się dobrze. Jednak ja rozwiązałam to w ten sposób, że róż czy bronzer nakładam bezpośrednio na podkład a dopiero potem pudruje twarz.
Ogólnie mówiąc puder jest całkiem przyzwoity jednak nie idealny. Mojej siostrze, która ma idealną cerę ten puder bardzo się podoba, jednak ona posiada cerę jak tzw "pupcia niemowlaczka":) U mnie nie wywołuje on takiego wielkiego WOW. Moja cera jest tłusta i po tym pudrze zaczyna się świecić po około 3 godz. Wynik dość przeciętny. Kolejnym jego minusem jest to, że przy próbie matowienia cery bibułkami matującymi puder schodzi razem z sebum, czyli jest dość nietrwały. Plusem jest natomiast jego wydajność. Używam go od marca i dopiero zaczyna mi się kończyć. Raczej nie zamówię go więcej, chyba że dla siostry.
Teraz czekam na moje pierwsze zamówienie z Biochemii Urody, gdzie zamówiłam puder bambusowy i już nie mogę doczekać się testów :)
Podsumowując, puder raczej nie dla mnie. Niby fajny, ale jednak jego minusy powodują, że więcej go nie zamówię. Polecam mniej problemowym cerom :) Tutaj można się dowiedzieć troszkę więcej na jego temat.

Pozdrawiam Kasiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)