wtorek, 12 lipca 2011

Zakupy czerwcowe 2 cz...

Dzisiaj druga część moich czerwcowych nabytków :)

Zacznijmy od maseczki do włosów Alterra, Haarkur Granatapfel & Aloe Vera (Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Granat i aloes)
                                                                                           źródło: wizaz.pl



Moja opinia: maseczka całkiem sympatycznie się sprawuje na moich włosach. Bardzo fajny zapach, włoski pięknie się po niej rozczesują, błyszczą się, są śliskie i sypkie. Ma konsystencję gęstego kremu, ale dobrze rozprowadza się na włosach. Gdy mam troszkę więcej czasu to po nałożeniu jej na włosy zawijam w czepek, podgrzewam suszarką i zawijam w ręcznik i tak chodzę aż mi się nie znudzi :) Po  spłukaniu włosy są nawilżone i gładkie. Na  plus można zaliczyć również jej skład natomiast minusem jak u koleżanki odżywki jej wydajność.
Ogólnie moja ocena to 4/5. Polecam wszystkim, którzy chcą spróbować czegoś naturalniejszego od zwykłych drogeryjnych odżywek :)

Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**. (14.04.2011)

* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne



Kolejny produkt to Kremowy Żel do Stóp Be Beauty z Biedronki
                                                                                źródło: bebeautycare.pl 
Kilka słów od producenta: Antyperspirujący preparat do stóp o lekkiej, żelowej konsystencji oraz energizującym zapachu cytryny, pomarańczy i mentolu to jeden z kosmetyków z linii Foot Expert!v. Zapobiega nadmiernej potliwości pozostawiając przyjemne uczucie świeżości i komfortu. Preparat szybko się wchłania, umożliwiając aplikację na chwilę przed założeniem obuwia.
JAK DZIAŁA?
- Ekstrakt z szałwii i tymianku posiadają właściwości antybakteryjne
- Talk aktywnie zmniejsza pocenie się stóp absorbując nadmiar wilgoci
- Gliceryna wykazuje silne działanie zmiękczające i nawilżające
- Pantenol wspomaga procesy odnowy, łagodzi podrażnienia
- Mentol pozostawia uczucie komfortu, odprężenia i świeżości.
Moja opinia: Kupiłam ten kremik bo akurat nie miałam nic do stóp a jak wiadomo lato i sandałki zobowiązują :) Skusiła mnie również cena, gdyż zapłaciłam za niego okoł 2.5 zł :) Przyznam szczerze, że moje stopy nie są w najlepszej kondycji, przydałoby się im coś mocniejszego, ale z chwilowego braku funduszy postawiłam na ten produkt :) Mogę powiedzieć, że mile się zaskoczyłam, gdyż nie spodziewałam się cudów po tym kremie. Wielkich cudów oczywiście nie było, ale od początku: pierwszy kontakt z produktem to jego zapach. Trochę duszący, intensywny ale zarazem świeży. Niektórym może przeszkadzać, ale szybko się ulatnia. Konsystencja żelu, naprawdę szybko się wchłania. Zostawia stopy świeże i mile schłodzone. Efekt chłodzenia to zapewne sprawa mentolu. Nie jest to typowy gęsty krem, dlatego zapewne nie ma mega nawilżenia, jednak dla osób, które nie mają problemu ze stopami polecam w 100%. Moje stopy, a szczególnie pięty stały się (w zadowalającym stopniu jak na taki produkt) mniej szorstkie. 

Kremik działa w parze z: Peelingiem do stóp Be Beauty też z Biedronki oczywiście:)

                                                                             źródło: bebeautycare.pl

Opis producenta:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)