niedziela, 8 kwietnia 2012

Moje ostatnie wygrane :)

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie z okazji Dnia Kobiet na MagazynDrogeria.pl i jak się okazało mój komentarz zdobył jedną nagrodę. Nagrody przyznawali organizatorzy i do mnie niedawno trafiło:

1. Farba Syoss Pro Nature w kolorze średni brąz (kolor mogłam wybrać)
2. Eliksir piękności z olejkiem absolutnym, czyli po prostu olejek do włosów o pojemności 100 ml

Jestem bardzo ciekawa olejku. W Rossmannie kosztuje 29 zł. Z farbą jeszcze się zastanowię co zrobię bo ja włosów nie farbuje. Prawdopodobnie oddam w jakieś dobre ręce :)
                                                                                                                        

Drugą nagrodą była wygrana w facebookowym konkursie BingoSpa. Zapraszam tutaj: KLIK
Dostałam:

1. Brzoskwiniowy balsam do dłoni
2. Kolagen 100 %
3. Kolagenowa śmietanka pod prysznic
4. Próbki kolagenowego balsamu do ciała


Zapraszam w przyszłości na recenzje :)

Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)