poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Nailty zmywacz do paznokci

Zbierałam się za tą recenzję i się zebrać nie mogłam :) Ale już jest:)
Recenzja dotyczy zmywacza, którego aktualnie używam, a mianowicie Nailty z Biedronki.

Opis producenta:  Bezacetonowy zmywacz do paznokci, zawiera pielęgnacyjne składniki aktywne: kompleks witamin A, E, F, H oraz ekstrakty z kasztanowca i alg. Szybko i dokładnie usuwa lakier, chroni i regeneruje płytkę paznokcia, zapobiega wysuszeniu i matowieniu.

Opakowanie: bardzo poręczna buteleczka z dozownikiem, z którego wylewa się tyle ile chcemy :)

Wydajność: Nie pamiętam, kiedy kupiłam to opakowanie, ale według mnie produkt jest bardzo wydajny.

Zapach: jak to zapach zmywacza :) Mnie osobiście nie przeszkadza, ale karmelu to nie czuje, jak co niektóre dziewczyny :)

Działanie: Super zmywa nawet kilka warstw lakieru z Nail Tekiem. Gdy dobrze to wykonamy to nie zabrudzi nam palców tak jak niektóre zmywacze. Nie wysusza skórek co jest ogromnym plusem. Czy regeneruje płytkę to nie wiem, ale to nie jest jego główne zadanie przecież :) Ogólnie zmywacz godny polecenia :)

Ocena: Mocna 5 :)

Nie wiem jak wygląda sytuacja teraz bo widziałam, że Biedronka wprowadziła jakieś nowe opakowania i rodzaje zmywaczy. Gdy skończy mi się ten na pewno kupię następny. Mam nadzieję, że nie są one gorsze jakościowo :)

2 komentarze:

  1. Ja już mam drugie opakowanie tego zmywacza, i napewno kupię jeszcze jedno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moje drugie :) mam wrażenie, że nigdy się nie skończy. Ciekawa jestem jak sobie poradzą te w nowych opakowaniach

      Usuń

Please, make me smile and leave a comment :)