czwartek, 18 lipca 2013

Delia dwufazowy wybielajaco-regenerujący zmywacz do paznokci.


Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją zmywacza do paznokci Delia.
Kupiłam go oczywiście z ciekawości, gdyż producent obiecywał szybkie pozbycie się lakieru a przy tym nawilżenie skórek dzięki występującemu olejkowi.


Pierwsze co zauważyłam przy zmywaniu paznokci to to, że te dwie warstwy bardzo szybko się ze sobą rozdzielają. Dopiero później zdałam sobie sprawę, że to tak na prawdę jest plus. Zapytacie dlaczego. A no dlatego, że w momencie, gdy za dużo olejku dostanie się na płatek, nie da rady zmyć lakieru. Jest to największy minus tego zmywacza i resztka, którą widzicie zostanie raczej wyrzucona do kosza.
Dopóki samego zmywacza było wystarczająco dużo, mogłam go nalewać w taki sposób aby olejek nie dostał się razem z nim na płatek. Niestety teraz, jest to prawie niemożliwe dlatego bardzo ciężko jest domyć lakier.






Jeżeli chodzi o samo nalewanie zmywacza na płatek, to nie sprawiało mi dużych trudności. Otwór co prawda jest dosyć duży ale przy odpowiednim przechyleniu nie wylewało się zbyt dużo zmywacza.
Zapach jest taki jak dla typowego zmywacza, ale przez zawartość olejku nie jest bardzo drażniący dla nosa.
Zapłaciłam za niego ok. 6 zł w drogerii Jaśmin, ale w tej chwili nawet za darmo bym go nie chciała :)





Zdecydowanie odradzam Wam zakup tej wersji Deliowego zmywacza. Nie wiem jak pozostałe, ale do tej na pewno nie powrócę.

Może Wy macie jakiś ulubiony zmywacz? Po wyrzuceniu tego muszę jakiś kupić a kompletnie nie orientuje się co może być godne uwagi.

Pozdrawiam Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)