sobota, 20 lipca 2013

Nude nail polish by Lovely.

Dzisiaj szybciutki post o moim ostatnim zakupie marki Lovely i jest to lakier do paznokci w kolorze...
Lakiery te pojawiły się juz jakiś czas temu i jako fanka nudziaków na paznokciach postanowiłam skusić się na jeden kolor.


Niestety lakier nie charakteryzuje się super trwałością i już po dwóch trzech dniach zaczyna powoli ścierać się na końcach i robią się małe odpryski, albo to z moimi paznokciami jest coś nie tak :)

Na paznokciach prezentuje się następująco:


Jest bardzo delikatny i pasuje zarówno do szkoły jak i do pracy. Według mnie wpada lekko w szarość.
Do pomalowania użyłam dwóch warstw lakieru absolutnie nie potrzeba więcej. Pędzelek gładko sunie po paznokciu i nie zalewa skórek, dzięki temu, że lakier nie jest za rzadki. Na szczęście nie jest też bardzo gęsty, bo tego bardzo nie lubię, gdyż tworzą się smugi, o których przy tym egzemplarzu możemy zapomnieć :)


Bardzo lubię ten kolor i polecam również tym osobą, które czasami chcą odpocząć od mocnych kolorów:)



PS. Dzisiaj mam wesele znajomych i wybieram się do Inglota na makijaż. Mam nadzieję, że wyjdzie dobrze, trzymajcie kciuki. Oczywiście pochwalę się efektami i być może pokaże Wam również fryzurę, którą mam zamiar zrobić sama :)

Miłego weekendu, Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)