piątek, 15 marca 2013

Crystal Essence mineralny antyperspirant w kulce

Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją antyperspirantu, na którego skusiłam się jakiś czas temu w HEBE.
Po wielu dobrych opiniach na temat bez aluminiowych antyperspirantów Crystal nabrałam na nie małej ochoty, ale ponieważ miałam już jeden antyperspirant w krysztale postanowiłam kupić ten w kulce.



Producent:

W pełni naturalny i mineralny dezodorant Crystal w kulce o delikatnym zapachu granatu. Zawiera roztwór kryształu soli wulkanicznej (tzw. ałun). Jest hipoalergiczny oraz eliminuje bakterie, zapobiegając powstawaniu przykrego zapachu. Szybko schnie, dzięki czemu nie pozostawia śladów na skórze i nie plami ubrań.
Przeznaczony dla całej rodziny, idealny dla skóry wrażliwej i alergicznej. Delikatnie łagodzi podrażnienia, a wszystko dzięki dobroczynnemu działaniu ałunu. Jeśli szukasz zdrowej, naturalnej i ekologicznej alternatywy dla dostępnych na rynku chemicznych antyperspirantów, to ten produkt jest właśnie dla Ciebie.
Z Crystalem masz pewność, że nie narazisz swojej skóry na kontakt ze szkodliwymi substancjami, jego całkowity skład jest pochodzenia naturalnego. Posiada także pozytywną opinię Ośrodków Onkologicznych w USA i Wielkiej Brytanii.


Skład:

Purified Water (Aqua), Natural Mineral Salts (Potassium Alum), Cellulose, Natural Fragrance Made with Pomegranate Essential Oils and Extracts.


Cena i dostępność:


Ok. 17 zł w Rossmannie, w Hebe. Ja kupiłam w promocji za ok. 10 zł.




Moja opinia:

Będzie krótko i na temat :) Spodziewałam się czegoś lepszego :) Używam tego produktu już dłuższy czas i przetestowałam go w różnych warunkach i wiem, że gdy przyjdą cieplejsze dni to będzie zdecydowanie za słaby. Jeżeli nie macie problemu z nadmiernym poceniem a chcecie użyć czegoś bardziej naturalnego to na jesienno-zimowe dni może to być dla Was dobra alternatywa. Na wiosnę i lato zdecydowanie powinnyśmy zastąpić ten produkt innym.
Crystal nie zawsze chronił mnie, tak jakbym tego chciała. Nie wiem od czego to zależy ale raz nie chronił przed poceniem, raz nie chronił przed przykrym zapachem, raz sprawował się bardzo dobrze. Bardzo kapryśny ten antyperspirant :) Dlatego chyba bałabym się mu zaufać w stresowej sytuacji. Ogólnie średniak i na pewno nie kupię go ponownie. Jedyny plus a zarazem minus to jego duża wydajność. Nie wiem kiedy go zużyję :)



A Wy używałyście bez aluminiowego antyperspirantu z Crystala? :) Podzielcie się.

Pozdrawiam

1 komentarz:

Please, make me smile and leave a comment :)