piątek, 9 listopada 2012

Eva Natura, Herbal Garden-dwufazowy płyn do demakijażu

Macie swoich ulubieńców do demakijażu oczu? Ja mam jednego. Pokazałam Wam go w zużyciach października. Ale jak wiadomo kobieta zmienną jest i wciąż chce próbować nowości. Tak było, gdy zobaczyłam propozycję Evy Natury w bardzo estetycznym opakowaniu :) A czy pobił mojego ulubieńca?
Zapraszam na recenzję :)

Tylko jedno zdjęcie mam, bo resztę niechcący usunęłam :(

Producent

Płyn dwufazowy skutecznie zmywa makijaż oraz zanieczyszczenia wrażliwych okolic oczu. Nie wymaga spłukiwania. Ekstrakt z ziela świetlika dodatkowo pielęgnuje i odżywia naskórek.

Opakowanie:

Dwufazka zamknięta jest w bardzo ładnym opakowaniu o pojemności 150ml. Butelka jest plastikowa i przeźroczysta, dzięki czemu widzimy ile produktu nam zostało.
Niestety zamknięcie nie jest w 100% szczelne, dlatego  należy uważać przy transporcie.
Przy wylewaniu płynu na wacik, bardzo często tłuści się cała zakrętka, co niestety nie jest przyjemne.

Cena:

Ja zapłaciłam 12 zł w Rossmannie, ale wiem, że można dostać taniej.

Wydajność:

Moje zakupy pokazywałam Wam w TYM poście, czyli od dnia 3.10 używam go codziennie. Uważam, że jest mniej wydajny niż Bourjois, ale nie jest najgorzej :) Przez ponad miesiąc używania zostało mi tyle ile widać na zdjęciu.

Moja opinia:

Pora na najważniejsze, czyli działanie. Do zmycia jednego oka potrzebuję jednego płatka kosmetycznego. Z cieniami płyn radzi sobie znakomicie. Z tuszem jest niestety gorzej. Troszkę się muszę postarać żeby wszystko dokładnie zmyć.
Jak na dwufazkę przystało, zostawia tłustą powłokę wokół powiek, ale nie tworzy mgły na oczach. Nie jest to wielka wada, gdyż zaraz zmywam całą twarz olejami, ale niektórym może przeszkadzać.
Według mnie, jest to dobry płyn dla kogoś kto lubi dwufazy i nie maluje mocno oczu.
Ja niestety nie kupię go ponownie ze względu na znalezienie swojego ideału :)


A wy znalazłyście już swojego ulubieńca do demakijażu? A może używałyście dwufazki od Evy Natury?

Pozdrawiam,
 

4 komentarze:

  1. Moim ulubieńcem jest dwu-fazówka Bielendy, ale i tak ciągle próbuję nowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam i bylam zadowolona,ale jednak tłuściochy nie dla mnie:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie jest zły ale ja jednak znalazłam już tego jedynego:-)

      Usuń

Please, make me smile and leave a comment :)