sobota, 6 sierpnia 2011

7 makijażowych faktów o mnie

Co prawda ja nie zostałam wyróżniona, ale postanowiłam, że też coś tam naklikam na swój temat :)

Nie mam zbyt dużych wyrzutów sumienia, bo niektóre dziewczyny otagowały każdą bloggerke czyli mnie także a więc z przyjemnością dołączam do tego zacnego grona.

Oto złota 7:

1. Zaczęłam się malować w gimnazjum a dokładnie w trzeciej klasie. Zazwyczaj był to sam podkład nakładany na przerwie w łazience przed ostatnia lekcją :) Później doszedł tusz do rzęs.

2. Uwielbiam oglądać cienie do powiek- na żywo w na półkach sklepowych, na YT, na blogach dziewczyn, w różnych sklepach internetowych i chciałabym mieć je wszystkie, ale niestety rzadko się nimi maluje bo nie chce mi się rano wstawać:)

3. Prawie zawsze w moim makijażu zapominam umalować ust :) a jak już to zrobie to raczej rzadko pozniej poprawiam juz "zjedzony" produkt.

4.Gdy mam wybór albo kupić kolejny kosmetyk albo kolejny ciuch (w podobnej cenie) oczywiście zawsze wybiorę kosmetyk bo na ciuchy mnie nigdy nie stać :)

5. Mam manię zmieniania koloru lakieru na paznokciach co dwa dni przez tydzień, a później przez kolejne dwa dni nie maluje wcale:)

6. Nie wyobrażam sobie make up'u bez: podkładu, pudru, czarnej kredki i tuszu do rzęs.

7. Nienawidzę regulować brwi. Zazwyczaj robię to gdy już wyglądają dosyć nieładnie :) Pracuje jednak nad tym :)


Kolejne 7 punktów bliżej poznania człowieka :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)