czwartek, 7 kwietnia 2011

Moja pielęgnacja

Dzisiaj wstawiam swoją pielęgnację cery. Mam cerę tłustą,trądzikową i z bliznami. Mam dość spore kompleksy na ten temat i staram się robić wszystko aby moja cera była w jak najlepszym stanie. Nie wiem czy mi się to udaje, pewnie można lepiej :) opisze dzisiaj jeden produkt, dokładnie żel do twarzy, który stosuję codziennie i opisze go w kilku kategoriach: opakowanie, wydajność, działanie, mój komentarz i przyznam maksymalnie 5 punktów. Za każdą kategorię punkt plus ewentualny punkt za moją ogólną ocenę.


Żel do twarzy SYNERGEN Rossmann 

Opakowanie: Ładna dla oka, plastikowa butelka,wygodnie wydobywa się produkt z opakowania . Największy minus jaki zauważyłam to wylewanie się żelu! Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Ponieważ stoi on "do góry nogami" to przez zakrętkę ucieka nam niewielka ilość żelu na umywalkę, dlatego nie polecam trzymanie go w jakimś koszyczku. Nie wiem czy każdy egzemplarz taki jest bo jest to moja pierwsza sztuka.

Wydajność: Jak już mówiłam produkt łatwo wydostaję się z opakowania aczkolwiek można przy zbyt mocnym wyciskaniu wydobyć go zbyt dużo dlatego może szybko się skończyć. Przy odpowiednim porcjowaniu powinienem na trochę wystarczyć gdyż niewielka ilość pozwala umyć całą twarz i oczy.
Działanie:  Nie ma co się rozpisywać. Zmywa makijaż twarzy i co najważniejsze oczu. Zostawia co prawda (jak się mniej przyłożę) niedokładnie zmytą czarną dolną kreskę, ale wybaczam mu to :)
Mój komentarz: Jest to żel do cery mieszanej, tłustej. Moja ogólna ocena jest oczywiście pozytywna. Jego cena w Rossmannie to około 7,5 zł. Ładnie zmywa makijaż, chociaż niezbyt się pieni. Jego brat, również z Rossmanna (w niebieskim opakowaniu z pompkom) bardziej mi się jednak podobał, mimo iż jego jedynym i największym minusem było również opakowanie-pompka pod koniec opakowania przestawała po prostu działać. Wracając jednak do obecnego żelu-nie zachwyca, nie ma tragedii. Żadnego powalającego działanie nie zauważyłam, chociaż nie mam po nim uczucia ściągniętej skóry.
Ogólna ocena 3/5.
Polecam osobom, które szukają taniego, nie szkodzącego żelu do twarzy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)