piątek, 31 stycznia 2014

Lakier do paznokci Sally Hansen Trauble Maker

Witajcie w to piątkowe popołudnie :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier do paznokci firmy Sally Hansen o ciekawej nazwie Trauble Maker. 


Lakier jest w kolorze pięknego fioletu i mieście się w buteleczce o pojemności 14,7 ml.
Osobiście wolę małe pojemności w lakierach bo szybciej można je zużyć zanim zgęstnieją.

Ten jest dość nowy więc nie mogę jeszcze powiedzieć czy szybko gęstnieje.


Aplikacja jest dosyć łatwa, lakier nie jest ani za gęsty ani za rzadki. Jedyne co mi w nim przeszkadza to pędzelek. Nie wiem czy tak jest w każdym egzemplarzu, ale mnie trafił się chyba jakiś felerny. Pędzelek jest troszkę krzywo ścięty, przez co ciężko równomiernie pomalować paznokcie przy skórkach.

Pełne krycie uzyskamy malując dwie warstwy.


Ja swój egzemplarz kupiłam na internecie i Wam również to polecam. Lakiery Sally Hansen dostępne są m.in w Superpharmach ale tam niestety ceny są dosyć wysokie. Ja zamawiałam 3 sztuki na gruponie i za jeden lakier zapłaciłam 10 zł. Na allegro jego ceny również są dosyć atrakcyjne.


I jak Wam się podoba kolor? Mam Wam do pokazania jeszcze inne kolory z tej serii. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

Buziaki, Kasiek :*

PS. Zmieniłam troszkę szablon bloga bo tamten mi się znudził :) Jeszcze jest sporo do dostosowania, ale muszę się troszkę podszkolić :)

8 komentarzy:

  1. Piękny. Świetny pędzelek. Szerokie pędzelki są moimi faworytami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię szerokie pędzelki ale ten jest trochę krzywo scięty czego może nie widać dobrze na zdjęciu i przeszkadza przy dokładnym pomalowaniu paznokcia przy skórkach.

      Usuń
  2. Przepiękny kolor! Wygląda bardzo ładnie. Nie przepadam za fioletami, ale ten bym na sobie widziała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety kolor jest zupełnie nie w moim guście, po prostu nie lubię u siebie fioletów, ale każdy lubi co innego :)
    Fajnie, że znalazłaś te lakiery po 10zł, wpadnę na allegro i poszukam innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego co innego :-) myślę, że bedziesz miała w czym wybierać :-)

      Usuń
  4. Piękny kolor! Bardzo mi się podoba. Mam jeden fiolet z Sally Hansen ale on jest z drobinkami i wpadający w czerń. Ten jest śliczny, ostatnio gustuje w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń

Please, make me smile and leave a comment :)