niedziela, 12 stycznia 2014

2013 i 2014

Witajcie w to niedzielne popołudnie:)

Dzisiaj postanowiłam trochę do Was popisać :) Zrobić małe kosmetyczne i niekosmetyczne podsumowanie :)

Nie miałam zamiaru robić ulubieńców 2013 roku, bo niezbyt wiele produktów zachwyciło mnie bardzo mocno, ale tych kilka co polubiłam postanowiłam Wam jednak pokazać :)


Na pierwszym zdjęciu mój ulubiony manicure w zeszłym roku :) Zachwyciłam się nim od momentu pomalowania pierwszego paznokcia :) Do końcówek użyłam złotego lakieru z Revlonu.



Oczywiście nie tylko moim odkryciem był płyn micelarny z Biedronki :) Chyba nie trzeba zbyt wiele o nim pisać? :)


Kolejnym ulubieńcem niestety już niedostępnym (na szczęście przezorna Kasia ma jeszcze pół opakowania)


Oczywiście nie mogę pominąć pędzli z Real Techniques. Planuje Wam troszkę więcej o nich poopowiadać bo mam już wśród nich swoich ulubieńców :)



Zdecydowanym ulubieńcem 2013 roku był filtr do twarzy z La Roche Posay. Matujący, nie bieli i super chroni. Czego chcieć więcej :)



W 2013 roku zakochałam się w antyperspirancie z Vichy. Na lato doskonały i na pewno do niego wrócę :)



Ulubieniec, którego pokazywałam jakiś czas temu więc nie będę się rozpisywała.



W moich ulubieńcach nie może oczywiście zabraknąć palety Naked 2 z Urban Decay. Wielka miłość :)

                                                                                                                                                                   
Jeżeli chodzi o 2013 rok, to nie działo się w nim nic ciekawego :) Raczej czekałam aż szybko się skończy bo nie mogłam doczekać się już tego roku :)
Uwielbiam liczbę 14. W moim życiu znaczy ona bardzo wiele i w tym roku zdarzy się chyba najważniejszy dzień w moim życiu, a mianowicie ślub :) Odbędzie się on 14.06.2014r. 
14 czerwiec to również specjalna data, dlatego cieszę się, że udało mi się wszystko zorganizować tak aby TEN dzień, odbył się właśnie wtedy.

Rok 2014 minie właśnie w temacie ślubu, przygotowań i oczywiście podróży ślubnej, która już się planuję :) Będzie super!

Mam plany aby zrobić Wam serię postów o moich przygotowania. Mam nadzieję, że byłybyście zainteresowane. Byłoby to fajne podsumowanie pomysłów, Waszych spostrzeżeń itp.  Jeżeli chcecie, dajcie znać :)


Ja wierzę, że tak będzie :)

Pozdrawiam Was gorąco w ten deszczowy dzień i zapraszam do pisania o Waszych ulubieńcach lub oczekiwaniach na 2014r :)

Kasiek :*

3 komentarze:

  1. Zastanawiam się właśnie nad zakupem pędzla do podkładu od RT. Biorę pod uwagę przede wszystkim Expert Face Brush, ale na Buffing też mam oko. Żałuję tylko, że nie można go kupić oddzielnie :( Chętnie poczytam o Twoich przemyśleniach w temacie tych pędzli, może zmienię zdanie i nagle zobaczę potrzebę posiadania zestawu Core :D

    OdpowiedzUsuń

Please, make me smile and leave a comment :)