sobota, 28 grudnia 2013

Lista zakupów na Nowy Rok.

Witajcie Kochane :)
Jak po świętach? Przejedzone? Ja powiem szczerze, że nie zjadłam tak dużo jak myślałam :) Dodatkowo dostałam pod choinkę najnowszą płytkę Ewki i od nowego roku zaczynam przygotowania do mojego ślubu i sezonu bikini :)

Ale koniec gadaniny :) Dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym pokażę co chcę sobie kupić lub dostać w przyszłym roku. Są to rzeczy o których czytam od dawna, ale jak do tej pory nie miałam okazji lub funduszy żeby je kupić :)

Kategoria 1: Kosmetyki do makijażu:


1. Podkład
Mam ochotę na dobrze kryjący ale nie zapychający podkład. Ten z Kryolanu na ostatnim weselu spisał się całkiem dobrze.


2. Puder matujący.
Do kompletu z podkładem :)
3. Róż do policzków.
Najchętniej Well Dresed z MACa.

4. Bronzer do twarzy.
Jak szaleć to szaleć :) Harmony z MACa.



5. Cienie do powiek.
Wystarczy mi czwóreczka z MACa :)


Kategoria 2: Kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała



Chciałabym wypróbować wreszcie kosmetyki z firmy Organique i Pat&Rub. Z tej pierwszej szczególnie serię do cery trądzikowej a z tej drugiej jakieś fajne masełko otulające np :)

Kategoria 3: Rzeczy do domu

1. Świeczki z Bath & Body Works. 


2. Świeczki lub woski z Yankee Candles. 
Akurat trafiłam na serię weselną :)

3. Toaletka z Ikei.
To marzenie na pewno jeszcze dłłługo poczeka na spełnienie, ale czemu nie pomarzyć :)

Kategoria 4: Biżuteria

1. Bransoletka Lilou
Właśnie taka. Idealna. Na ślub z jakimś pięknym grawerem <3

2. Pierścionek Kruka.
Mimo, że swój ukochany pierścionek już mam, takim bym nie pogardziła :) Razem z obrączką do kreacji, w których złoto nie pasuje :)


I to tyle :) Nie wiem czy dużo czy mało :) Na pewno jest więcej rzeczy, które chciałabym kupić, ale to co pokazałam w poście to taka kwintesencja moich małych (lub dużych) zachcianek materialnych :)

A Wy stworzyłyście już taką listę na przyszły rok? Czy może kupujecie bez żadnych planów i list? Podzielcie się :)

Buziaki Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)