wtorek, 13 sierpnia 2013

Wakacyjna kosmetyczka + kilka zdjęć z urlopu.

Witajcie!

Nie mogę wrócić do rzeczywistości po moim urlopie :) Do pracy wróciłam w zeszły poniedziałek ale już w piątek wzięłam sobie wolne i wyruszyliśmy na spontaniczny wyjazd do Zakopca :)

Dzisiaj pokażę Wam co zabrałam ze sobą na dwa tygodnie campingu :)


1. Balsam do opalania Sun Ozon z Rossmanna
2. Mgiełka do twarzy na ochłodę w upalne dni z Beauty Formulas
3. Odżywka bez spłukiwania Farmona
4. Chusteczki odświeżające z Lidla
5. Balsam po opalaniu Sun Ozon z Rossmanna
6. Żel antybakteryjny
7. Antyperspirant Vichy, o którym na pewno napiszę coś więcej
8. Żel pod prysznic z Bath and Body Works. Cudowny zapach!
9. Krem z algami z Bandi
10. Deo kryształ z ałunem na ewentualne podrażnienia
11. Płyn micelarny BeBeauty
12. Pomadka ochronna Alverde
13. Szampon do włosów przetłuszczających Joanna
14. Krem z filtrem 50 z La Roche Posay, o którym też będzie recenzja

Nie malowałam się prawie wcale, dlatego nie ma co pokazywać z kolorówki. Jeżeli chodzi o pielęgnację, to wydaje mi się, że była to odpowiednia ilość i każdej z tej rzeczy używałam :)

Pokażę Wam teraz kilka zdjęć z mojego urlopu. Nie ma tego dużo bo krajobraz przez dwa tygodnie się nie zmieniał :)

Troszkę nieba:








Okolica :)


Przyczepa, w której spaliśmy


Złowiona rybka :)

 

Co dzieci robią, gdy się nudzą...

Czytają książki i piją gorące kubki

Albo pływają na materacu :)

Pora wziąć się w końcu do roboty i nadrobić zaległości :)

Pozdrawiam pourlopowo,
Kasiek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)