niedziela, 5 sierpnia 2012

Zakupowe aktualizacje-bransoletki i mydełka, i pożegnanie przedurlopowe

Część Dziewczyny :)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam alternatywę dla drogich bransoletek na sznurku. Będąc w Reducie w Warszawie weszłam do sklepu Glitter  i kupiłam dwie takie bransoletki. Jedną żółtą, drugą niebieską w promocyjnej cenie 3.99zł! :) Teraz żałuję, że nie kupiłam więcej :)

Oto one:



Poza tym na wakacjach, na które dosłownie się wybieram będę testowała nowe mydła do mycia:


 I każde z bliska:





Wybór był ciężki. Spójrzcie same:





Zobaczymy jak się sprawdzą zamiast żelu :)

Na koniec chciałabym jeszcze pokazać Wam mój "prysznic" na najbliższe 8 dni :)




Wracam za dwa tygodnie, gdyż później czeka mnie wycieczka do koleżanki do Częstochowy, także zapowiada się ciekawy urlop :) Ale postaram się w miarę możliwości Was odwiedzać :)

Życzę Wam udanych wakacji :)
Kasiek:*






7 komentarzy:

Please, make me smile and leave a comment :)