środa, 26 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach :)



Jak Wam minęły święta? Przybyło kilka kilogramów czy troszkę się oszczędzałyście? Ja powiem szczerze, że starałam się ograniczać i nie najadałam się do momentu, że nie będę mogła wstać :)

Ostatnio choroba, przygotowania do świąt i słabe światło ( co na prawdę mnie denerwuje, bo nie mogę robić jakichkolwiek zdjęć na bloga) wyłączyło mnie z blogsfery, ale od jutra ruszają notki :) Pierwsza na temat filtru, którego ostatnio używałam codziennie. Następnie postaram się coś naskrobać na temat mojego ulubionego kremu pod oczy, a w weekend jak będę miała światło dzienne zrobię fotki moich nowych nabytków z DM :) Postaram się też ukręcić tonik z kwasami, bo przy okazji ostatniego dnia darmowej dostawy zrobiłam całkiem pokaźne zamówienie na zsk.pl :) Także jest o czym pisać :)

Pozdrawiam i do napisania :)

2 komentarze:

Please, make me smile and leave a comment :)