piątek, 25 marca 2011

Wishlista-makijaż

Tak jak mówiłam wczoraj dzisiaj post na temat moich kosmetycznych niezbędników, które w najbliższym czasie chciałabym kupić.Robiłam ostatnio wspólne zakupy na wizażu i oprócz poniższego HD zakupiłam też inne pudry, których nie ma na liście ale chętnie je tam automatycznie wpisałam. Jak tylko mi dojdzie paczuszka wkleję oczywiście moje nowe cacka :)

Oto lista:


1.Podakład Revlon Colorstay

2. Puder ELF Studio HD Powder
 
3.Bronzer Benefit Hoola
















4. Róż/Brozer ELF BLUSH AND BRONZER COMPACT badź jakikolwiek bronzer z Elfa :)

5. Paletka NYX

6.Korektor Benefir Erase Paste


Oczywiście coś się jeszcze znajdzie,ale na początek dobrze będzie jak wyprubuje część z tych rzeczy.

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Please, make me smile and leave a comment :)